Rybki GAL

DSC_0030.JPGJestem potworną gadżeciarą. Uwielbiam jak coś jest ładne, zabawne, w ciekawym kształcie. Lubię też jak coś jest skuteczne 😉 Ładne rzeczy przyciągają wzrok i sprawiają, że częściej ich używam. W przypadku kapsułek Gal, forma rybek jest strzałem w dziesiątkę. Kiedy pierwszy raz weszłam w Google z myślą „ratunku pomocy jak uratować moje paznokcie”, w oczy rzuciły mi się wesołe, niebieskie rybki i z miejsca podbiły moje serce. Zachowawszy resztkę zdrowego rozsądku zerknęłam na KWC i po zapoznaniu się z mnóstwem entuzjastycznych recenzji stwierdziłam, że zaryzykuję i wybrałam się do apteki. Rzecz jasna, rybek nie było i trzeba było zamawiać, ale na drugi dzień miałam pudełko w rękach i przypatrywałam im się przez całą drogę do domu z niemym zachwytem. No dobrze, może nie do końca niemym, bo paplałam entuzjastycznie jakie to one są śliczne mojemu lubemu, który na szczęście ma do mnie niezliczone pokłady cierpliwości. Do rzeczy, w pudełeczku znajdujemy 48 kapsułek twist off w kształcie pociesznych rybek, którym należy ukręcić ogonek. Perfekcyjna zabawa dla małego sadysty. U mnie w domu pomimo tylu miesięcy wciąż trwają wojny kto rybkę ukatrupi. Co obiecuje producent? <apteka>

Opis
Doskonały kosmetyk do pielęgnacji paznokci, brwi i rzęs.
Skład według INCI
Ricinus Communis Oil, Gelatin, Glycerin, oenothera Biennis Oil, Borago Officinalis Seed Oil, Melaleuca Alternifolia Oil, parfum, Benzyl Salicylate, Hexyl Cinnam-aldehyde, Butylphenyl Methylpropional, Coumarin, Citronellol, Tocopheryl Acetate, Retinyl Palmitate, CI 42051.
Właściwości
W odżywce keratynowej zawarte są specjalnie dobrane Niezbędne Nienasycone Kwasy Tłuszczowe (NNKT) zapewniające ochronę i pełną regenerację dla paznokci, rzęs, brwi i włosów. Odżywka zawiera olejek rycynowy, olejek z wiesiołka, olejek z ogórecznika lekarskiego, olejek z drzewa herbacianego. Skład odżywki wzbogacono o witaminy A i E, które skutecznie pielęgnują i ochraniają komórki wzrostowe paznokcia, włosów i naskórka.
Czy działa? Działa. Ja w każdym razie bardzo je lubię. Co prawda na brwi wolę nakładać rycynę, ale ten olejek jest świetnym zamiennikiem. Paznokcie uratował, skórki wyglądają pięknie. Na naskórek też cudownie działa, wystarczy, że naleję do wanny wodę, wrzucę kilka rybek (które się rozpuszczają zupełnie bezproblemowo i nie barwią wanny na niebiesko). Skóra pięknie wygładzona, twarz też lubi umycie taką wodą, a i całkiem fajnie płucze się w takiej wodzie włosy. Efekt podobny do olejowania, ale mniej roboty. Czego chcieć więcej? Ach, no i zapach uwielbiam, choć niektórych może męczyć.

DSC_0033Nie byłabym sobą, gdybym po znalezieniu jednego dobrego kosmetyku nie sprawdziła innych i tak trafiły do mnie żółte rybki. <apteka>

Opis
Doskonały kosmetyk pielęgnacyjny, szczególnie dla skóry wrażliwej oraz z problemami alergicznymi. Preparat zawiera zimnotłoczony olej z nasion wiesiołka o wysokiej zawartości Niezbędnych Nienasyconych Kwasów Tłuszczowych, w tym kwasów cis-linolowego oraz gamma-linolenowego.
Skład według INCI
Caprylic Trygliceride, Gelatin, Oenothera Biennis Oil, Glicerin, Parfum, Butylphenyl, Methylpropional, Hydroxycitronellal, Geraniol, d-Limonene, Dipentene, Hydroxy-methylpentyl Cyclohexanecarboxaldehyde, Citronellol, Tocopheryl Acetate, Cl 19140
Właściwości
Zawarty w oleju wiesiołkowym kwas gamma-linolenowy wykazuje właściwości o charakterze przeciwzapalnym oraz przeciwalergicznym.
Wpływa również na równowagę kwasowo-wodno-lipidową skóry, wykazując przy tym właściwości odżywcze i nawilżające. W skład preparatu wchodzi również witamina E. Witamina ta wbudowuje się w warstwy ochronne naskórka zapobiegając jego wysychaniu. Oddziałuje również z wolnymi rodnikami, przez co zmniejsza ich szkodliwe działanie na naskórek.

DSC_0039Wspominałam o nich w ostatnim poście przy okazji radzenia sobie z suchymi skórkami. Spełniają obietnice producenta, ładnie rozprawiają się z alergicznym wysypem na twarzy, za co mają u mnie dużego plusa. Zapach jest mniej przyjemny niż w przypadku niebieskich, ale też mniej wyczuwalny. Nie przeszkadza mi, ale oczekiwałam większego efektu wow. Również używam je do kąpieli i mieszam z maskami do włosów.

Gal ma w swojej ofercie jeszcze mnóstwo produktów, między innymi olejki do kąpieli, serum pod oczy czy olej z nasion wiesiołka więc podejrzewam, że na żółtych i niebieskich rybkach się nie skończy 🙂

Skomentuj

