Mincer Pharma – Rozświetlająca maska w kremie

Witajcie!

Mam mieszane uczucia co do tej maski. Skierowana jest do cery normalnej i suchej i rzeczywiście pięknie nawilża, ale po nałożeniu, w przypadku mojej suchej i wrażliwej skóry, przez około minutę okropnie piecze. Spotyka mnie to przy większości maseczek, aczkolwiek jest to uczucie na tyle nieprzyjemne, że po pierwszym użyciu od razu ją zmyłam i powiedziałam, że nigdy więcej. Było mi jednak żal pozbywać się czegoś, co ledwie co kupiłam więc dałam jej drugą szansę. Za drugim razem też był niewypał, bo efekt po godzinie na twarzy był zerowy a przecież producent obiecuje dogłębne nawilżenie, intensywne odżywienie, zdrowy wygląd, rozświetlenie – czyli wszystkie te rzeczy, których tak pożądam a których moja twarz sama z siebie nie prezentuje w lustrze. Trzecie podejście było za to spektakularne w skutkach. Nałożyłam grubą warstwę maski, przeżyłam chwilę pieczenia, po godzinie nadmiar wklepałam w twarz, dorzuciłam do tego maść ichtiolową na problematyczne miejsca, poszłam spać i bingo! Po obudzeniu twarz jest rzeczywiście rozświetlona, odżywiona i nie straszy się domowników.

img_20161025_105404

Podsumowując, następnego opakowania raczej nie kupię, bo żeby uniknąć dyskomfortu szczypiącej skóry przed nałożeniem maseczki wypadałoby tylko delikatnie umyć twarz mydłem nie używając żadnych myjek, peelingów i innych bardziej dogłębnych oczyszczaczy. Przy nakładaniu glinek mogę robić wcześniej z twarzą co mi się tylko podoba a efekt jest taki sam jak nie lepszy więc po co się męczyć. Do plusów zaliczam to, że po spędzeniu nocy na twarzy faktycznie daje efekty. Podoba mi się to, że maska się wchłania jak krem, nie ma się poczucia lepkości na twarzy albo skorupy. Ogólnie to takie mocne 7/10, myślę, że dla dziewczyn z mniej wrażliwą skórą sprawdzi się idealnie a cena też jest przystępna, bo w drogerii Natura płaciłam za nią jakieś osiem złotych z groszami.

img_20161025_105421

Skomentuj

