Chusteczki z Alterry

Witajcie!

Dziś kilka słów o moim ulubionym produkcie do demakijażu, czyli oczyszczających chusteczkach z aloesem z Alterry. Przez lata używałam rozmaitych mleczek do demakijażu, które powodowały zamglenie oczy i na ogół podrażnienie nie rekompensując tego działaniem, micleli które, choć bardzo lubię męczyły mnie koniecznością szukania w łazience wacików i możliwością nalania za dużo – nie znoszę kiedy płatek kosmetyczny ma w sobie zbyt dużo płynu a stosunkowo często ręka mi zadrżała i nalewało się zbyt dużo. Chusteczki zakupione na Woodstock gdzie potrzebowałam móc odświeżyć i oczyścić twarz bez bieżącej wody i sprawdziły się idealnie.

IMG_20161020_155538.jpg

Paczka zawiera 25 chusteczek, które spokojnie wystarczają mi na miesiąc, biorąc pod uwagę, że na ogół weekendy spędzam w innym domu, gdzie zużywam resztki micleli. Do demakijażu całej twarzy potrzebna jest tylko jedna chusteczka. Arkusz jest duży i spokojnie radzi sobie z tuszem, eyelinerem, korektorem i wszystkim innym co nakładam na twarz. Elegancko oczyszcza ze wszystkiego bez podrażnień. Na opakowaniu zresztą widnieje adnotacja, iż jest to produkt przeznaczony do skóry suchej i wrażliwej. Jako posiadaczka wiórów na twarzy i alergiczka na potęgę polecam z całego serca. Koszt również sprzyja zakupowi bo za paczkę musimy zapłacić niecałe 4 zł przy czym często możemy trafić na promocję i jest o złotówkę taniej. Chusteczki oczyszczają dokładnie ale i tak stosuje je tylko jako pierwszy etap oczyszczania, zawsze później wmasowuje olej kokosowy, używam pianki i toniku. Muszę jednak przyznać, że w warunkach ekstremalnych na wyjeździe, kiedy po użyciu ich jedynie psikałam twarz wodą i nakładałam krem sprawiły, że nie dostałam wysypu krostek typowych dla niedomytej twarzy. Zdecydowanie mój ulubieniec.

Miłego dnia!

Skomentuj

