BeBeauty Pielęgnacja stóp

Cześć 🙂

Nie wiem jak dla Was, ale dla mnie sezon jesienno-zimowy jest tym okresem, kiedy najbardziej przykładam się do pielęgnacji stóp. Przy upałach ciężko mi wytrwać długo z warstwą kremu i skarpetami na wieczór. Mam stopy niezwykle wymagające. Przez wiele lat tańczyłam i po niezliczonych godzinach kontaktu skóry z deskami czy gumowanym podłożem stała się gruba, szybko rogowacieje i trudno utrzymać ją w dobrej formie. Przynajmniej dzięki treningom nie muszę się obawiać haluksów i cieszę się ładnym wysokim podbiciem. Żeby jednak móc się pochwalić ładnymi stopami trzeba się postarać, żeby popękane pięty wyglądały przyzwoicie. Końcem wakacji skusiłam się na Biedronkowy zestaw marki BeBeauty. Każdy produkt kosztuje zawrotne 3zł więc nie żal mi sumiennie nakładać grubej warstwy kremu co wieczór.

IMG_20161025_105536.jpg

Zacznę może od peelingu. Stosuję go codziennie lub co drugi dzień, ma zwartą konsystencję i dużo drobinek. Wmasowuje go na ogół w suche stopy i naprawdę ładnie radzi sobie ze złuszczaniem. W połączeniu z pumeksem dwa razy w tygodniu daje fantastyczny efekt!

Krem zużywam nie tylko do stóp, ale i do dłoni i łokci. Jest skutecznym nawliżaczem – nie pamiętam kiedy ostatnio miałam problem z przesuszonymi łokciami a stopy i dłonie są rano cudownie mięciutkie. Ma delikatny zapach i nie zostawia tłustego filmu. Jego ogromną zaletą jest szybkie wchłanianie, nie znoszę lepkich od kremu stóp i dłoni.

Zarówno peeling, jak i krem wystarczają na około miesiąca przy codziennym stosowaniu, peeling nawet nieco dłużej. Uratowały mi stopy i sprawiają, że bez wstydu mogę pokazać się boso. W ofercie jest jeszcze preparat na pocące się stopy, który chętnie wypróbuję kiedy zrobi się cieplej. Dla mnie 11/10.

IMG_20161025_105650.jpg

Skomentuj

