Biocosmetics Regenerujące Bio-Serum z olejem arganowym

Witajcie 🙂

Dziś przybywam z recenzją maleństwa nad którego zakupem długo się wahałam. Nie lubię kupować produktów o tak małej pojemności, bo ani tego jak w łazience postawić nie mam, żeby nie zginęło, a i użyję kilka razy, polubię i już koniec. Entuzjastyczny opis od producenta i potrzeba jakiejś nowości na półce sprawiły, że jednak się skusiłam i zupełnie nie żałuję.

Serum polecane jest do pielęgnacji cery wrażliwej, alergicznej i po peelingach chemicznych. Peelingów nie stosuję, ale reszta się zgadza. Zawiera kompleks składników: olej arganowy, koenzym Q10, witaminy A, C i E oraz alantoinę, dzięki którym posiada wszechstronne działanie: przeciwstarzeniowe – spłyca zmarszczki, opóźnia tworzenie nowych, działa antybakteryjnie, przeciwzapalnie i przeciwłojotokowo, rozjaśnia skórę, usuwa plamy i przebarwienia, nawilża, regeneruje, redukuje blizny. Wszystko to brzmi pięknie i jest dokładnie tym, czego moja skóra potrzebuję. Pierwsze zmarszczki powoli zaczynają się pojawiać a lepiej zapobiegać niż leczyć, przebarwień ci u mnie dostatek a regeneracja i nawilżanie jest zawsze mile widziane.

Pierwsze spotkanie z tym spotkaniem przebiegło nieco bojowo, albowiem mocowałam się z zamknięciem dobrą chwilę, zanim doszłam do tego, że końcówkę trzeba zwyczajnie odciąć. Przyznam, że wolałabym pipetę ale na szczęście wąska końcówka dozuje tyle serum ile trzeba. Co do konsystencji jest jak delikatny olejek i ta oleistość pozostaje na twarzy. Nie jest jednak nachalna i nie mam poczucia, że kurz z powietrza klei mi się do twarzy. Zapach jest prawie niewyczuwalny i też taki olejowy, trochę jak olej rzepakowy. Pokochałam to serum całym sercem. Przez kilka pierwszych dni nie robiło zupełnie nic, ale później było tylko wielkie wow. Skóra miękka i odżywiona, wypryski szybciej niż zazwyczaj się zagoiły, rozjaśniło się kilka mniejszych przebarwień. No miód cud i orzeszki szkoda tylko, że pojemność taka mała. Posiadaczkom suchej skóry polecam z całego serca. Koszt tego malucha to około 10zł.

img_20161115_111733

Skomentuj

