Masło Shea

Cześć 🙂

Pomna tego, jak wspaniale zareagowała moja skóra na olej kokosowy, zaopatrzyłam się w masło Shea słynne ze wspaniałych właściwości pielęgnacyjnych. Choć nazwa może być myląca, masło Shea to nic innego jak olej z owoców niezwykłego drzewa – Masłosza Parka. Wśród licznych właściwości masła jest regeneracja, zawartość witaminy A i E, działanie ochronne przed zimnem i wiatrem (jest również niewielkim ale jednak – filtrem przeciwsłonecznym), jak również łagodzenie zmian alergicznych. Przy naszym, w znacznej większości szaro-buro-zimnym, klimacie jest to produkt wręcz idealny do stosowania w codziennej pielęgnacji.

IMG_20161026_180426.jpg

Ja swój własny egzemplarz sprowadziłam ze strony ezebra. Ostatnio często robię tam zakupy bo mam paczkomat blisko domu a przy obecnej pogodzie i ciągłym tułaniu się z uczelni do pracy i z powrotem nie mam czasu ani siły jeździć jeszcze do centrum do drogerii. 200 gramowe opakowanie jest przede wszystkim mega wydajne. Podoba mi się również jego konsystencja, w porównaniu do oleju kokosowego na zimno łatwiej je nabierać a na ciepło nie przecieka między palcami. Lepiej też się wchłania i w kontakcie ze skórą zachowuje się bardziej jak balsam – ma za to u mnie wielkiego plusa, bo olej kokosowy mimo wszystko po jakimś czasie mnie denerwuje tłustą warstwą na twarzy.

Co do działania odnotowałam znaczące nawilżenie. Mam wrażenie, że wypryski goją się szybciej. Ładnie podziałało też pod oczami całkiem skutecznie rozprawiając się z cieniami pod oczami. Uratowało mnie również podczas alergii, która pojawiła się zupełnie znienacka i pokryła całe moje ciało suchą, swędzącą skórą i krostkami. Jest świetne jako balsam do ust, od chwili kiedy zaczęłam je używać nie mam suchych skórek na ustach. Pracując w sklepie z odzieżą, obuwiem i wszelakimi turystycznymi sprzętami gdzie moje dłonie są ciągle narażone na otarcia cenię sobie masło Shea jako krem do rąk, pomaga przy skórkach, poprawia stan paznokci.

Słowem, polecam z całego serca jako produkt niezaprzeczalnie wszechstronny i skuteczny 🙂

IMG_20161026_180501.jpg

Skomentuj

